• دفتر مرکزی : تهران- فلکه دوم صادقیه- برج سینا-واحد 22
  • info@imenmohajer.com
  • ساعت کار 8 الی 17

به روز رسانی :ایمن مهاجر از 02 اکتبر 2020 از متقاضیان واکسینه شده برای سفر و مهاجرت استقبال می کند... ادامه

ویزای کاری

Awesome Image

بررسی اجمالی ویزای کاری

ویزای کاری یکی از بهترین و محبوب ترین انواع ویزااست که در حالت کلی به دو دسته جستجوی کار و پیشنهاد شغلی تقسیم میشوند. در دسته اول یا همان جستجوی کار که به جاب سیکر هم معروف است متقاضی با اخذ ویزا مجوز ورود به کشور مقصد جهت جستجوی کار را خواهد داشت. در دسته دوم که به جاب آفر نیز معروف است ، متقاضی از یک کارفرما در کشور هدف پیشنهاد و دعوتنامه شغلی دریافت کرده و با دریافت ویزا وارد آن کشور خواهد شد. شرایط هر یک از این نوع ویزاها با هم متفاوت و بسته به نوع کشور قوانین مشخص و منحصر به فردی دارد.

در این نوع ویزا متقاضی با اخذ ویزا مجوز ورود به کشور مقصد جهت جستجوی کار را خواهد داشت. با توجه به قوانین کاملا متفاوت این نوع ویزا در اغلب کشورها ، جهت کسب اطلاعات دقیق با مشاورین ما در ارتباط باشید.

ویزای جستجوی کار
Awesome Image
01

در این نوع ویزا ،متقاضی از یک کارفرما در کشور مورد نظر خود پیشنهاد و دعوتنامه شغلی دریافت کرده و سپس با دریافت ویزا وارد آن کشور خواهد شد. شرایط این نوع ویزا تابع قوانین جذب نیروی خارجی کشور هدف می باشد.

ویزای جاب آفر
Awesome Image
02

گرچه که این دسته از ویزا در دسته بندی ویزای کار قرار نمیگیرد اما در واقع چیزی به جز راه اندازی کسب و کار در کشور هدف نیست.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ویزای استارت آپ
Awesome Image
03

بسته ویزای کاری

برای متقاضیان ویزای کاری ، بسته پیشنهادی ما شامل برند سازی متقاضی در پلتفرم های تخصصی حوزه کاری فرد ، پکیج آموزش های تکمیلی کوتاه مدت ، همکاری در مصاحبه های فنی و HR ، همکاری در مصاحبه های سفارت و ده ها امکان ارزشمند دیگر می باشد.

  • مشاوره رایگان

    مشاوره تخصصی بگیرید

  • فرآیند پذیرش

    پشتیبانی از ابتدا

  • کلاس های ازمون

    کلاس های انلاین ما را آزمایش کنید

مشاوره رایگان

با اخذ مشاوره رایگان از ما میتوانید بهترین مسیر مهاجرت را متناسب با شرایط تحصیلی ، تخصصی ، شغلی و مالی خود انتخاب نمائید

Awesome Image

فرآیند پذیرش

فرایند اخذ پذیرش کاری یک پروسه زمانبر ، تخصصی و نیاز به تسلط به مسائل حقوقی است. با درک صحیح از این روند میتوانید در هزینه ها ی خود صرفه جویی کرده و از زمان خود استفاده بهینه نمائید.

Awesome Image

کلاس های انلاین

جهت انجام مصاحبه های تخصصی ، در بیشتر مواقع ، متقاضی نیاز به گذراندن دوره های تخصصی خاصی می باشد که انجام کلیه این آموزش ها بصورت آناتین فراهم می باشد.

Awesome Image

دلیل انتخاب ما

دلیل انتخاب ما ، ارائه خدمات تخصصی ، اختصاص پشتیبان و کارشناس فنی مرتبط با نیاز متقاضی ، خدمات پس از مهاجرت و قیمت پایین خدمات می باشد.

Awesome Image

مصاحبه های مستقیم

همکاری در انجام مصاحبه های تخصصی و عمومی نظیر مصاحبه های سفارت و مصاحبه های کاری جهت اخذ ویزای کار از جمله خاص ترین خدمات قابل ارائه توسط تیم ایمن مهاجر می باشد.

Awesome Image

پردازش سریع

بر اساس نوع درخواست شما تیم متخصص بر روی پرونده شما تنظیم و اختصاص داده خواهد شد. زمان پردازش کار شما اولویت ماست.

Awesome Image

مشاوره مهاجرت

مشاوران ما در رشته کاری خود دارای تخصص خاص بوده و به تمام چالش های مسیر تسلط کامل دارند

Awesome Image

مقرون بصرفه

هزینه های خدمات قابل ارائه ما کاملا رقابتی بوده و شرایط پرداخت اقساط و تضمین خدمات از جمله موارد قابل تامل تیم ایمن مهاجر می باشد.