• دفتر مرکزی : تهران- فلکه دوم صادقیه- برج سینا-واحد 22
  • info@imenmohajer.com
  • ساعت کار 8 الی 17

به روز رسانی :ایمن مهاجر از 02 اکتبر 2020 از متقاضیان واکسینه شده برای سفر و مهاجرت استقبال می کند... ادامه

ویزای پزشکی

Awesome Image

بررسی اجمالی ویزای پزشکی

ویزای پزشکی را باید جزو مهمترین‌ترین ویزاهای موجود در جهان دانست؛ چراکه می‌تواند جان بسیاری از بیماران را نجات دهد. معمولا، زمانی که کشور مبدا امکانات لازم برای درمان یک بیماری خاص را نداشته باشد، افراد اقدام به درخواست ویزای درمانی می‌کنند. در این نوع ویزا فرد می‌تواند مراحل درمانی خود را در کشور مقصد با بهترین امکانات طی کند.

هزینه اخذ ویزای درمانی آلمان نسبت به هزینه‌های درمانی در این کشور تقریباً هیچ است. برای درخواست ویزای ملی این کشور باید مبلغ 75 یورو برای افراد بالای 18 سال و 40 یورو برای زیر 17 سال به سفارت این کشور پرداخت نمایید.

ویزای پزشکی آلمان
Awesome Image
01

هزینه ویزای پزشکی انگلیس مبلغی حدود ۱۹۰ پوند است؛ اما ممکن است هزینه‌های احتمالی برای آزمایش و معاینه پزشکی اجباری برای متقاضیان بزرگ‌سال (۱۵ سال به بالا) ویزای درمانی انگلیس در نظر گرفته شود.

ویزای پزشکی انگلیس
Awesome Image
02

هزینه درخواست برای ویزای پزشکی یا درمانی کشور کانادا۶۰ یورو است که باید آن را به سفارت پرداخت کنید. این ویزا بسته به نوع بیمارستان مورد تقاضا هزینه های متفاوت دارد که در زمان اخذ دعوتنامه از بیمارستان مشخص میشود.

ویزای پزشکی کانادا
Awesome Image
03

بسته ویزای پزشکی ما

برای متقاضیان ویزای پزشکی ، بسته پیشنهادی ما شامل اخذ دعوتنامه و تایید مدارک پزشکی نزد بیمارستان های تخصصی کانادا ، تسهیل سازی پرداخت هزینه های درمانی ، رفت و آمد و ترانسفر رایگان و ،همکاری در مصاحبه های سفارت و ده ها امکان ارزشمند دیگر می باشد.

  • مشاوره رایگان

    مشاوره تخصصی بگیرید

  • فرآیند پذیرش

    پشتیبانی از ابتدا

  • اخذ دعوتنامه از بیمارستان تخصصی

    اخذ دعوتنامه از بیمارستان تخصصی هدف است

مشاوره رایگان

با اخذ مشاوره رایگان از ما میتوانید بهترین مسیر مهاجرت را متناسب با شرایط تحصیلی ، تخصصی ، شغلی و مالی خود انتخاب نمائید

Awesome Image

فرآیند پذیرش

فرایند اخذ پذیرش ویزای پزشکی یک پروسه زمانبر ، تخصصی و نیاز به تسلط به مسائل حقوقی است. با درک صحیح از این روند میتوانید در هزینه ها ی خود صرفه جویی کرده و از زمان خود استفاده بهینه نمائید.

Awesome Image

اخذ دعوتنامه از بیمارستان تخصصی

بسته به نوع بیماری فرد ، دعوتنامه از بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی کشور کانادا انجام خواهد شد که متناسب با بیماری متقاضی تجهیز شده باشد.

Awesome Image

دلیل انتخاب ما

لورم ایپسوم یا طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود

Awesome Image

مصاحبه های مستقیم

همکاری در انجام مصاحبه های تخصصی و عمومی نظیر مصاحبه های سفارت و مصاحبه های کاری جهت اخذ ویزای پزشکی از جمله خاص ترین خدمات قابل ارائه توسط تیم ایمن مهاجر می باشد.

Awesome Image

پردازش سریع

بر اساس نوع درخواست شما تیم متخصص بر روی پرونده شما تنظیم و اختصاص داده خواهد شد. زمان پردازش کار شما اولویت ماست.

Awesome Image

مشاوره مهاجرت

مشاوران ما در رشته کاری خود دارای تخصص خاص بوده و به تمام چالش های مسیر تسلط کامل دارند

Awesome Image

مقرون بصرفه

هزینه های خدمات قابل ارائه ما کاملا رقابتی بوده و شرایط پرداخت اقساط و تضمین خدمات از جمله موارد قابل تامل تیم ایمن مهاجر می باشد.